Project Description

תוצאות השיווק באינטרנט

תוצאות השיווק באינטרנט

יורוספורט משווקת מורשה של מבחר עצום של מוצרי ספורט איכותיים ומקצועיים ומחלקת אופנה עדכנית וצעירה ממבחר המותגים המובילים בתחום. לחברה חנות באינטרנט ואולם תצוגה ענק בשטח של כ-700 מ"ר  ובו תמצאו מבחר עצום של יותר מ 15,000 דגמי נעליים, ביגוד וציוד ספורט כושר ופנאי.

האתגרים והמטרות

1

תכנון אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי – ביצוע רימרקטינג דינמי בפייסבוק וגוגל

2

הגדלת המכירות בחנות וירטואלית

3

מחקר וניתוח  – תנועה לאתר, והטמעת כלי בקרה  – HOTJAR, גוגל אנליטיקס e-commerce

4

שיפור ממשק משתמש וחווית הקנייה באתר – UI-UX

האתגרים והמטרות

  • 1. תכנון אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי – ביצוע רימרקטינג דינמי בפייסבוק וגוגל

  • 2. הגדלת המכירות בחנות וירטואלית

  • 3. מחקר וניתוח  – תנועה לאתר, והטמעת כלי בקרה  – HOTJAR, גוגל אנליטיקס e-commerce

  • 4. שיפור ממשק משתמש וחווית הקנייה באתר – UI-UX

אופן הפעולה והמשימות שבוצעו

א. תכנון

  • הגדרת האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית השיווק   באינטרנט
  • סקר שוק ומיפוי המתחרים
  • הטמעת כלי בקרה  – לאבחון התנועה של הגולש בחנות האינטרנטית
  • ניתוח ואנליזה לתנועה לאתר  – מקידום אורגני גוגל, פיסבוק קמפיינים

אופן הפעולה והמשימות שבוצעו

א. תכנון

  • הגדרת האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית השיווק   באינטרנט
  • סקר שוק ומיפוי המתחרים
  • הטמעת כלי בקרה  – לאבחון התנועה של הגולש בחנות האינטרנטית
  • ניתוח ואנליזה לתנועה לאתר  – מקידום אורגני גוגל, פיסבוק קמפיינים

ב. שדרוג החנות האינטרנטית

  • אופטמיזצייה ושיפור לחווית לקוח, וממשק משתמש – בחנות האונליין (UI/UX)

ב. שדרוג החנות האינטרנטית

  • אופטמיזצייה ושיפור לחווית לקוח, וממשק משתמש – בחנות האונליין (UI/UX)

ג.שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט

  • פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט  – B2C
  • ביצוע קמפיינים של רימרקטינג דינמי בגוגל ופייסבוק
  • רימרקטינג לקהלים שונים – נוטשי עגלת קניות, מבקרים באתר שלא קנו וכו

ד.הפקת תובנות עסקיות להגדלת המכירות בקרה ודיווח

  • שימוש בכלים מתקדמים  למדידת התוצאות
  • שיפור ואופטמיזצייה

דוגמא למודעות רימרקטינג דינמי בגוגל

ג. שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט

  • פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט  – B2C
  • ביצוע קמפיינים של רימרקטינג דינמי בגוגל ופייסבוק
  • רימרקטינג לקהלים שונים – נוטשי עגלת קניות, מבקרים באתר שלא קנו וכו

דוגמא למודעות רימרקטינג דינמי בגוגל

ד.הפקת תובנות עסקיות להגדלת המכירות בקרה ודיווח

  • שימוש בכלים מתקדמים  למדידת התוצאות
  • שיפור ואופטמיזצייה

ה. תוצאות המהלך בשיווק באינטרנט

ה. תוצאות פעילות השיווק באינטרנט  

1

גידול במכירות האתר  של 37% בהשוואה לתקופות המקבילות

2

שיפור יחס המרה

3

הקטנת מספר נוטשי עגלת קניות והצעות לנוטשי עגלת קניות

4

תכנית שיווק באינטרנט

1

גידול במכירות האתר  של 37% בהשוואה לתקופות המקבילות

2

שיפור יחס המרה

3

הקטנת מספר נוטשי עגלת קניות והצעות לנוטשי עגלת קניות

4

תכנית שיווק באינטרנט

לסיפורי הצלחה נוספים

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!