אסטרטגייות שיווק דיגיטליות

בניית אסטרטגיית שיווקית באינטרנט היא עניין מורכב. עליכם לקחת בחשבון גורמים רבים, הנגזרים ממהות העסק שלכם והתדמית הרצויה שלו, קהל היעד שלכם, קהלים חדשים שאליהם אתם רוצים לפנות, פסיכולוגיית הגולש, המתחרים שלכם ופעולותיהם השיווקיות ברשת, תקציבי השיווק באינטרנט העומדים לרשותכם, היעדים הרצויים וערוצי השיווק הרלבנטיים.

אסטרטגיה שיווקית אפקטיבית כוללת גם את השילוב הנכון בין ערוצי השיווק השונים הפועלים במקביל, כך שיעבדו בסנכרון מושלם על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר. לכן, כדי לבנות אסטרטגיה שיווקית נכונה עליכם להגדיר קודם כל מהי המטרה שלשמה אתם מפרסמים ברשת. שימו לב, גם אם יש כמה מטרות, עבור כל מטרה ישנן דרכים מתאימות ואסטרטגיות שונות

הכנסו לסיפורי הצלחה…

אנו מעצבים קמפיינים לשיווק כך שנוכל לוודא שלא משנה איפה הצרכן נמצא ברשת הוא בדרך לרכישה, הם רואים את המותג שלך והודעה שתותאם להם. הצוות המסור שלנו יוצר אסטרטגיה ברורה וחזקה לקמפיינים השונים, אסטרטגיה אשר בונה את אמינות החברה, קשרי לקוחות חזקים, מניעה את הקונים, ויוצרת ביטחון לצמיחה החברה בטווח הארוך.

 הכנסו לסיפורי הצלחה…

שיווק ותדמית
אם אסטרטגיית השיווק שבחרתם היא תדמיתית, אתם צריכים לתת דגש על תוכן איכותי, מקוריות, יצירתיות ושירותיות. עבור שיווק תדמיתי יעבדו טוב עמוד פייסבוק מקצועי, נגיש, ידידותי ופעיל, וכן אתר עם תוכן איכותי, עשיר ועדכני.

בנוסף, יעשו את העבודה סרטוני הדרכה ביו-טיוב, ובלוג מקצועי. כמו כן, יועילו פתיחת ערוצים מקצועיים באתרים נבחרים עבור ראשי התחומים בחברה, כמו לינקדין, דה-מארקר קפה ועוד. במידה והתקציב מאפשר זאת, שקלו לפתח אתר ייעודי או אפליקציה מתאימה לסלולר.

נראות וחשיפה
בניית אסטרטגיה שיווקית עבור נראות וחשיפה, במידה ואתם מעוניינים להחדיר לשוק מותג חדש או לקדם את החנות החדשה שלכם לדוגמה, נדרש לקיחת החלטות חשובות היכן להשקיע את מירב המאמצים.

כאן עליכם לקחת בחשבון שטחי פרסום, בין אם כבאנרים באתרים בעלי חשיפה גבוהה, ובין אם כמודעות פרסום של גוגל באתרים רלבנטיים.
גם כאן עמוד פייסבוק הוא ערוץ שיווקי חשוב, ויש להשקיע תקציב בקידום שלו. קמפיין ויראלי מוצלח יעשה גם הוא את העבודה, וכן קמפיין רימרקטינג בגוגל, ושיווק שותפים באינטרנט. בנוסף, פתחו עמודים בערוצי מדיה חברתית פופולאריים כגון אינסטגרם, טוויטר, יו-טיוב, פורומים רלבנטיים, וגוגל פלוס – במידה וערוצי השיווק האלו מתאימים כמובן לעסק שלכם.

מכירה
אסטרטגיית שיווק מכירתית היא מוכוונת יותר וממוקדת יותר מאסטרטגיות השיווק הנ"ל. כאן עליכם להתמקד בפרסום PPC של גוגל, פרסום מודעות בגוגל, פרסום PPC בפייסבוק, ולשקול אף קניית שטחים (באנרים) באתרים מובילים.

עליכם לבנות עמוד נחיתה ייעודי, אשר יעביר אליו את כל הגולשים אשר התעניינו באחת המודעות שלכם. על עמוד הנחיתה להיות בעל מסר קליט וברור, כך שהגולשים המגיעים אילו ישאירו פרטים כדי שתיצרו עימם קשר, או ייצרו עימכם קשר בעצמם. בדקו גם את אפשרויות הפרסום בסלולר, בערוצי השיווק השונים.
בשנים האחרונות מתרחשת מגמה של אוטומציה: הפיכת חלק מהתהליך של שיווק באינטרנט לאוטומטי, מה שמסייע בתעדוף המשימות וביצוען בצורה חלקה ויעילה יותר. אוטומציה לא גורמת למשווקים להיות מיותרים, היא פשוט הופכת אותם ליעילים יותר, משפרת את התוצאות ומפנה זמן לעסוק בדברים נוספים.

בניית תכנית לשיווק דיגיטלית-
איך עושים זאת נכון ?

שיווק באינטרנט כולל ערוצים רבים, אך לא כולם מתאימים לעסק שלנו, ולא כולם יכולים להיכלל במסגרת התקציבית שהקדשנו לכך.
לכן, עלינו להיות מאוד ממוקדים בצרכים של העסק שלנו, וביעדים שלנו – מה אנו רוצים להשיג בשיווק דיגיטלי באופן כללי, ומה בכל ערוץ שיווק ספציפי.

קראו עוד

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!