אתם במקום הנכון !

צוות דיגיטל פוינט מצויד בכל הטיפים, הטריקים, הכלים והטכנולוגיות כדי להבטיח כי האתר החברה וחנות האינטרנט שלכם ​​יבצעו מכירות באופן הטוב ביותר, אנו יוצרים אתרים חנויות וירטואליות המותאמים לעסק שלכם, למותג ולתקציב שלכם. עם מומחים בהבנת חוויית המשתמש, שיווק ופרסום בדיגיטל.

להלן השלבים העיקריים בתהליך הקמת אתרים וחנויות באינטרנט

יִעוּץ

יִעוּץ

אנחנו רוצים להבין מי אתה ומה אתה רוצה לעשות. באמצעות סדרה של התייעצויות, נתאים את החנות למודל העסקי שלך, המוצרים והסביבה העסקית בה אתם פועלים.

מטרות עסק

מטרות עסק

על ידי הגדרת מטרות עסקיות מוצקות אנו יוצרים מטרות שאליהם אתם רוצים להגיע ובשורה התחתונה יצירת מכירות נוספות.

מיתוג

מיתוג

המותג שלך צריך להיות מזוהה באופן מיידי, לתפוס את העין ולהיות בלתי נשכח. בתהליך העבודה נחליט אם יש צורך לבצע מיתוג מאפס או לעבוד עם מה שיש לכם, וכמובן לעצב את האתר שלכם על פי המיתוג הכללי שלכם.

התנהגות משתמש

התנהגות משתמש

באמצעות הצפייה באתר ופעילות החשיפה של הדף, אנחנו מנתחים את התנועה באתר ובודקים כיצד ומדוע המשתמשים שלך מקיימים אינטראקציה עם האתר כפי שהם עושים. לאחר מכן אנו הופכים את התיאוריות האלה לתכנון מעשי ומבוסס להגדלת המכירות.

מטרות דף

מטרות דף

כל דף של האתר שלך צריך להיות יעד מוגדר, בין אם זה כדי לגרום למשתמשים ללחוץ על המוצרים שלך, לבצע רכישה או לבקש מידע נוסף. על ידי שימוש בכל אלמנט עיצוב כנקודת העלילה במסע המשתמש, אנו יוצרים סיפורים שמוכרים. נרטיבים שנכתבו בנפרד, הפועלים כדי לשפר את הבנק שלך ולהקסים את המשתמשים שלך בהמשך משפך המכירות.

עיצוב דף מוצר

עיצוב דף מוצר

אולי החלק החשוב ביותר באתר שלך! לרוב, משתמשים יבקרו בדף זה מספר פעמים לפני ביצוע רכישה תוך שהם בודקים גם את אתרי המתחרים שלך. אז מה מבליט אותך מעל כולם? תמונת המוצר צריכה להיות אטרקטיבית אבל להישאר טבעית, ולהציע למשתמש תובנות שיגרמו לו לדמיין את עצמו עם המוצר שלך. המידע צריך לענות על כל השאלות שיש לקונה פוטנציאלי: גודל, צבע, מחיר, משלוח ועוד…

אקספרס

אקספרס

רוב העגלות הנטושות נמצאות בדפי יציאה, כאשר משתמשים החליטו לעזוב את האתר שלך, אולי לתמיד. כדי להיאבק בבעיה זו אנו מבצעים אופטימיזציה של תהליך התשלום כדי להקל על חיי המשתמש. אנו עושים זאת על ידי: שקיפות בעלויות, פישוט תהליך הרכישה ל- עד 3 שלבים, השארת פרטי הלקוח לאחר השלמת הרכישה ועוד.

המלצות למוצר

המלצות למוצר

כדי להבטיח שאינך מחמיץ את הרכישות של הרגע האחרון, אנו יוצרים סביבה עשירה במידע, שבה אנו יכולים להציג למשתמשים מוצרים קשורים או מומלצים. בהתבסס על המוצרים שהם רוכשים כיום, או מוצרים שהם רכשו בעבר.

אופטימיזציה למובייל

אופטימיזציה למובייל

יותר ויותר לקוחות משתמשים בטלפון הנייד שלהם כדי לרכוש מוצרים. פירוש הדבר שכל מסע הלקוחות שלך צריך להיות מותאם לעבודה בניידים. מפתחי eCommerce שלנו מבטיחים שהאתר שלך מגיב לחלוטין, וניתן להרחבה למכשירים הגדולים והקטנים ביותר. לספק חוויית משתמש מקסימלית לגולש כדי להפוך אותו ללקוח שלך.

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!