אנליזה וניהול דאטה

באופן כללי שפור יחס המרה הוא היכולת להפוך גולש מפאסיבי לאקטיבי – ולהניע הגולש לבצע את הפעולה המבוקשת מבחינתנו- לדוגמא – קניית מוצר, השארת פרטים, להתקשר למידע וכו. לחברתנו ניסיון רב בשיפור יחסי באתרי מסחר, תעשייה, תוכנה, והייטק

תהליך שיפור יחס המרה מורכב מחמישה שלבים

  • אבחון התנועה באתר
  • ניתוח של אפיקי הפרסום והשיווק
  • סקירה ולימוד של אתרי המתחרים הקמפיינים
  • לימוד ואבחון של הקמפיינים ופלטפורמות הפרסום של החברה
  • דוח מסקנות והמלצות
    המלצות לאתר – חווית משתמש, והמלצות לשיפור האתר
    רהמלצות לאופטימיזציה של הקמפיינים – ושיפור התוצאות
    במסגרת הפעילות אנו מבצעים מחקר  מקיף לחשבונות הפרסום שלכם בפייסבוק,
    Adwords, יוטיוב תוצאות הקידום האורגני אפיקי הדיוור הישיר וכו' .

    הכנסו לסיפור הצלחה…

כלים ושיטות מחקר לאנליזה
וניהול דאטה

קבל את התובנות החשובות לך
Google Analytics מספק תובנות חשובות ביחס לאופן השימוש של אורחים
באתר שלך, אופן ההגעה שלהם לאתר שלך ודרכים שיעזרו לך לוודא שהם
חזרו לאתר שלך .בעזרת הכלי ניתן לכרות מידע ולהגיע
לתובנות איכותיות במגוון חתכים.

קראו עוד

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!