שירותי שיווק מחדש

בעזרת שירות השיווק מחדש (רימרקטינג), אנו מוצאים לקוחות שנטשו רכישות או עזבו את האתר שלך ומביאים אותם בחזרה אליך.
באמצעות שתי הפלטפורמות העיקריות לשיווק מחדש: פייסבוק וגוגל, אנו משתמשים בתובנות חכמות, קהלים ממוקדים ומודעות כדי לתפוס את תשומת לב של הלקוחות שלך ומעודדים תנועה שלהם חזרה לביצוע מכירות באתר.

כיצד פועלים שירותי השיווק מחדש שלנו

שיווק מחדש פועל על ידי הוספת פיקסל או קוד מותאם אישית לאתר שלך, שמתעד את האינטראקציה של המשתמש. לאחר מכן אנו מתכנתים קוד זה כדי לעקוב אחר אירועים מסוימים אותם מבצע הלקוח באתר על פי הגדרה. זו יכולה להיות פעולת רכישה, הרשמה או שיתוף ברשת חברתית. לכל מטרה אליה העסק שלך מכוון, לא משנה כמה היא קטנה או גדולה.

אם המשתמש אינו מגיע ליעד זה, אנו מוספים אותו לרשימות קהלים מותאמות אישית ומשתמשים ברשת הפרסום של פייסבוק או ברשת המדיה של גוגל כדי לאתר אותו ברחבי האינטרנט. ובאמצעות מודעה גרפיקה מושכת, קופירייטינג ממוקד וכפתורי הנעה לפעולה, אנו מביאים אותו בחזרה לעסק שלך כדי לסיים את מה שהם התחיל.

הביאו את הגולשים חזרה לאתר שלכם

רוב הכניסות הראשונות של גולשים לאתר האינטרנט שלך – לא מסתיימות בהמרה, יש לכך סיבות רבות, מחקרים מראים שיש ליצור לפחות 7 אינטראקציות עם הגולש לפני שמתבצעת המרה, בנוסף גולשים באינטרנט מבצעים סקרי שוק רבים לפני שהם בוחרים לרכוש מוצר או שירות. בדיוק מהסיבה הזו חשוב מאוד למצוא דרך לשמור על קשר עם הגולש לאחר שעזב את האתר בפעם הראשונה, ולנסות למשוך אותו לשוב.

שיווק בפייסבוק

שירותי שיווק מחדש בפייסבוק

עם למעלה מ -2 מיליארד משתמשי פייסבוק פעילים ויותר מ -1.3 מיליארד משתמשי סמארטפונים פעילים בכל יום ברחבי העולם, היקף השירותים שלנו לשיווק מחדש בפייסבוק הוא עצום.

על ידי התקנת פיקסל קטן בקוד האתר שלך, אנו יכולים לאפיין את פעולות המשתמש ולאחר מכן למשוך מחדש משתמשים שעזבו את האתר מבלי להשלים את מה שהתחילו. אתר פייסבוק מכנה זאת 'אירוע מותאם אישית'. לאחר מכן ניצור מודעות שיופיעו בעדכוני ה פייסבוק של הלקוח שלך, באינסטגרם או ברשת הקהל של פייסבוק.

היופי של שירות השיווק מחדש שלנו בפייסבוק הוא שאנחנו יכולים להיות יצירתיים עם הפרסומות שאנו מייצרים. באמצעות תמונות, קטעי וידאו, קרוסלות, מצגות וקנבס (חוויית פרסום לנייד מותאמת אישית, בעלת טעינה מהירה), אנו יוצרים סרטונים, אוסף גלריות, וחווית שימוש למשתמש.על מנת להניע את הלקוח לחזור אליך.

שירותי שיווק מחדש של גוגל

בעזרת תג השיווק מחדש של גוגל שמופיע בקוד האתר שלך, אנו מוסיפים קבצי cookie לדפדפנים של המשתמשים שבעזרתו אנו מניעים את הלקוחות לאירוע שאתה מקדם או למוצרים שאתה מוכר. לאחר מכן, באמצעות כלי השיווק מחדש של גוגל, נוכל ליצור פרסומות שיוצגו לכל אותם לקוחות בעלי ה cookie המתויג, בכל מקום שבו הם נמצאים באינטרנט.

באמצעות רשת המדיה של גוגל בלבד, אנו יכולים להגיע ליותר מ -10% מסך כל משתמשי האינטרנט. כמו כן, קיימת אפשרות ליצור רשימות שיווק מחדש עבור מודעות שמיועדות לרשת החיפוש (RSLA) והתאמה אישית של מסעות פרסום לרשת החיפוש של AdWords על מנת למקד מחדש את הלקוחות שלך.
גלה כיצד שירותי השיווק מחדש של גוגל יכולים לעזור לעסק שלך לשגשג.

שיווק בגוגל

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!