Project Description

גידול במכירות החנות האינטרנטית  של 43% בהשוואה לתקופות המקבילות.

אינטגרציה עם מערכת CRM – ERP – סליקה, הפקת חשבוניות, ניהול מלאי וניהול לקוחות

שיפור של 45% ביחס המרה באתר

 הגדלת מספר המוצרים ב-35% בקנייה ממוצעת

הקטנת מספר נוטשי עגלת קניות והצעות לנוטשי עגלת קניות

תכנית שיווק באינטרנט

חברת "בשמן טוב רפואה טבעית" מספקת פתרונות ומוצרים טבעיים לטיפול במגוון בעיות רפואיות.

את "בשמן טוב רפואה טבעית" הקימו – שמעון וגילה הלאג, לפני 20 שנה. בחנות האינטרנטית מגוון מוצרים טבעיים לבעיות בריאות לשיפור איכות החיים

האתגרים והמטרות

1

מיתוג בשמן טוב באינטרנט

2

אפיון והקמת חנות וירטואלית חדשה

3

הגדלת המכירות בחנות האינטרנטית

4

תכנון אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי

5

שיפור ממשק משתמש וחווית הקנייה באתר – UI-UX

האתגרים והמטרות

  • 1. מיתוג בשמן טוב באינטרנט

  • 2. אפיון והקמת חנות וירטואלית חדשה

  • 3. הגדלת המכירות בחנות האינטרנטית

  • 4. תכנון אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי

  • 5. שיפור ממשק משתמש וחווית הקנייה באתר – UI-UX

אופן הפעולה והמשימות שבוצעו

א. תכנון

  • הגדרת ותכנון האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית שיווקית באינטרנט
  • אפיון ופיתוח החנות האינטרנטית ל e commerce
  • מחקר וניתוח  – מתחרים, לקוחות , מוצרים , תנועה לאתר,
  • תכנון  ושיפור של המערך הלוגיסטי  של פעילות ה- e commerce מערכות מידע, משלוחים, ניהול לקוחות והמכירות, שירות לקוחות   
  • הטמעת כלי בקרה  – לאבחון התנועה של הגולש באתר
  • ניתוח ואנליזה לתנועה לחנות האינטרנטית של בשמן טוב  – מקידום אורגני גוגל, פיסבוק קמפיינים

אופן הפעולה והמשימות שבוצעו

א. תכנון

  • הגדרת ותכנון האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית שיווקית באינטרנט
  • אפיון ופיתוח החנות האינטרנטית ל e commerce
  • מחקר וניתוח  – מתחרים, לקוחות , מוצרים , תנועה לאתר,
  • תכנון  ושיפור של המערך הלוגיסטי  של פעילות ה- e commerce מערכות מידע, משלוחים, ניהול לקוחות והמכירות, שירות לקוחות   
  • הטמעת כלי בקרה  – לאבחון התנועה של הגולש באתר
  • ניתוח ואנליזה לתנועה לחנות האינטרנטית של בשמן טוב  – מקידום אורגני גוגל, פיסבוק קמפיינים

ב. אפיון פיתוח והקמת החנות וירטואלית

  • אפיון החנות הוירטואלית
  • מיתוג  האתר – עיצוב,  מסרים שיווקיים
  • אופטמיזצייה חווית לקוח, וממשק משתמש – בחנות האונליין (UI/UX)

ד.הפקת תובנות עסקיות בקרה ודיווח

 

  • שימוש בכלים מתקדמים ובראשם Google Analytics HOTJAR למדידת התנועה לאתר
  • פיתוח מתודולוגיית דיווח  – לביצועי האתרים והשיווק באינטרנט

ב. אפיון פיתוח והקמת החנות וירטואלית

  • אפיון החנות הוירטואלית
  • מיתוג  האתר – עיצוב,  מסרים שיווקיים
  • אופטמיזצייה חווית לקוח, וממשק משתמש – בחנות האונליין (UI/UX)

ג. שיווק ופרסום החנות האינטרנטית

  • פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט  B2C
  • ניתוח רווחיות וקניות המוצרים מוצרים וסידור הקטגוריות באתר על פי המסקנות
  • בניית תהליך משפך המכירה  באתר (Sales funnel)
  • תכנון השיווק הדיגיטלי   – קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק רשתות חברתיות דיוור ישיר
  • יצירת מכירה מבוססת דאטה וניהול נאמנות לקוחות
  • תכנון אסטרטגיית הפרסום ב- Mobile
  • השקת קמפיין פרסום לחנות באינטרנט בפלטפורמות הבאות- גוגל, פייסבוק, דיוור ישיר outbrain ביצוע קמפיינים של רימרקטינג דינמי בגוגל ופייסבוק
  • רימרקטינג לקהלים שונים – נוטשי עגלת קניות, מבקרים באתר שלא קנו וכו

דוגמא לרימרקטינג דינמי בכלכליסט

ג. שיווק ופרסום החנות האינטרנטית

  • פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט  B2C
  • ניתוח רווחיות וקניות המוצרים מוצרים וסידור הקטגוריות באתר על פי המסקנות
  • בניית תהליך משפך המכירה  באתר (Sales funnel)
  • תכנון השיווק הדיגיטלי   – קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק רשתות חברתיות דיוור ישיר
  • יצירת מכירה מבוססת דאטה וניהול נאמנות לקוחות
  • תכנון אסטרטגיית הפרסום ב- Mobile
  • השקת קמפיין פרסום לחנות באינטרנט בפלטפורמות הבאות- גוגל, פייסבוק, דיוור ישיר outbrain ביצוע קמפיינים של רימרקטינג דינמי בגוגל ופייסבוק
  • רימרקטינג לקהלים שונים – נוטשי עגלת קניות, מבקרים באתר שלא קנו וכו

ד.הפקת תובנות עסקיות לשיפור המכירות בקרה ודיווח

  • שימוש בכלים מתקדמים ובראשם Google Analytics למדידת התוצאות
  • A / B – Testing  – ע"י פיצול התנועה משספר וריאציות או יותר של דף האינטרנט שלך, אנו מעריכים איזו מהתיאוריות שלנו מספקת שיעור המרות גבוה יותר ולאחר מכן אנו מיישמים אותן באתר הראשי שלך.
  • שירות ושימור לקוחות
  • פיתוח מתודולוגיית דיווח  – לביצועי החנות וירטואלית  והשיווק באינטרנט

דוגמא לרימרקטינג דינמי בכלכליסט

ד.הפקת תובנות עסקיות לשיפור המכירות בקרה ודיווח

  • שימוש בכלים מתקדמים ובראשם Google Analytics למדידת התוצאות
  • A / B – Testing  – ע"י פיצול התנועה משספר וריאציות או יותר של דף האינטרנט שלך, אנו מעריכים איזו מהתיאוריות שלנו מספקת שיעור המרות גבוה יותר ולאחר מכן אנו מיישמים אותן באתר הראשי שלך.
  • שירות ושימור לקוחות
  • פיתוח מתודולוגיית דיווח  – לביצועי החנות וירטואלית  והשיווק באינטרנט

דוגמא לרימרקטינג דינמי בכלכליסט

ה. תוצאות פעילות השיווק באינטרנט

ה. תוצאות פעילות השיווק באינטרנט  

1

0%
גידול במכירות החנות האינטרנטית של 43% בהשוואה לתקופות המקבילות.
0%
שיפור של 45% ביחס המרה באתר

2

אינטגרציה עם מערכת CRM – ERP – סליקה, הפקת חשבוניות, ניהול מלאי וניהול לקוחות

3

הגדלת מספר המוצרים ב-35% בקנייה ממוצעת

4

הקטנת מספר נוטשי עגלת קניות והצעות לנוטשי עגלת קניות

5

תכנית שיווק באינטרנט

1

גידול במכירות החנות האינטרנטית  של 43% בהשוואה לתקופות המקבילות.

2

אינטגרציה עם מערכת CRM – ERP – סליקה, הפקת חשבוניות, ניהול מלאי וניהול לקוחות

3

שיפור של 45% ביחס המרה באתר

4

הגדלת מספר המוצרים ב-35% בקנייה ממוצעת

5

הקטנת מספר נוטשי עגלת קניות והצעות לנוטשי עגלת קניות

5

תכנית שיווק באינטרנט

לסיפורי הצלחה נוספים

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!