פרסום ממומן בגוגל –  תשלום לפי קליק (PPC)

פרסום ממומן בגוגל (גוגל אדוורדס)  – תשלום עבור הקלקה על מודעה – מוכרת כיום כאחת הדרכים היעילות ביותר לעסקים לקבל תעבורת אינטרנט ממוקדת, הניתנת למדידה מהירות.

פרסום באמצעות קידום ממומן – מספק תנועת גולשים ממוקדת בפרק זמן קצר
א. עם קמפיין PPC מנוהל היטב, העסק שלך יתחיל לקבל פניות ממוקדות – ביום בו הקמפיין יופעל,  ולך תהיה היכולת לשלוט בכל היבט של חשבון PPC בכל רגע נתון.
ב. תהליך יצירת מודעות המופיעות במנועי חיפוש הוא פשוט יחסית, אך יצירת קמפיין יעיל, מדיד, רווחי הוא קשה מאוד בתנאי תחרותיים מאוד.
לסיכום – חברת Digital Point – מתמחה בפרסום באמצעות-  PPC – ומשתמשת בכלים מתקדמים, רבי עוצמה אלה כך שההחזר על ההשקעה שלך יהיה גבוה במיוחד.

ppc_blog

איך זה עובד? תהליך הקמה וניהול קמפיין – PPC

שלב 1 – הגדרת חשבון  -חמישה עד עשרה ימי עסקים

בשלב הראשון, אנו לומדים עליכם  –  מהם יתרונות המוצרים או השירותים , המסרים השיווקיים, יתרונות תחרותיים –   בכדי ליצור את מסע הפרסום היעיל ביותר האפשרי.

לאחר מכן, אנו מנתחים את המטרות שלכם וקובעים את הדרך הטובה ביותר להשיג אותם במסגרת תקציב הפרסום.

שלב 2 – ניהול חשבון ראשוני – כחודש

שלב זה כולל ניתוח מעמיק של מכלול ההיבטים בחשבון. ברגע שהתקציבים הוקצו מחדש לקמפיינים המוצלחים ביותר במסע פרסום, אנו מתחילים את החלק של בדיקת מילות המפתח והמודעות . תהליך זה כרוך ביצירת מודעות מרובות בחשבון שלך כדי לבדוק אותם אחד נגד השני בכדי לגלות את המודעות עם אחוז ההקלקה הגבוה ביותר (CTR) או את שיעורי ההמרה הגבוהים ביותר.

שלב 3 – המשך ניהול החשבון

אפקטיביות הקמפיין משתנה באופן משמעותי לאורך זמן, בשל גורמים חיצוניים כמו העלאה או הורדת הצעות של מתחרים, שינויים באלגוריתם של מנועי חיפוש, ושינויים בהרגלי החיפוש של לקוחות. מסיבה זו, אנו מציעים ניהול שוטף בחשבון, שכרוכים בניתוח ROI המשך, שינויים בהצעות מחיר לקליק, בדיקות מודעות ודיווח. למידע נוסף על שיטות לאופטימיזציה של קמפיין – PPC (קישור פנימי)

שיטות עבודות מומלצות לניהול קמפיין – PPC

  • במקום פשוט לבחון את האפקטיביות של המודעות באמצעות היחסים השונים, אנחנו – מנתחת את האפקטיביות של המודעות דרך המטרה הסופית – מספר המרות.
  • אופטימיזציה של יחס המרה
  • בדיקת דף הנחיתה
    אנחנו בוחנים את דפי הנחיתה השונים באתרים של הלקוחות שלנו כדי למצוא את אלה עם  יחס ההמרה הטוב ביותר. במקום מודעות ישירות לדף הבית, שיטות העבודה המומלצות של חברתנו –  דורשות דפי נחיתה שהם רלוונטיים למוצר או לשירות שהלקוח מחפש.
  • בדיקת מודעות
    בדיקת מודעות היא פעולה חיונית להצלחה של מסע פרסום PPC , אנחנו עושים זאת באופן שוטף בכדי לשפר את יחס ההמרה  – וכתוצאה קמפיין אפקטיבי יותר.
  • שיטות העבודה המומלצות של חברתנו דורשות קבוצת מודעות עבור כל קטגוריה, מוצר או שירות, פעולה אשר נוטה להגדיל את הרלוונטיות של המודעות לשאילתת החיפוש של הלקוח.
  • הרחבת הקמפיין וקבוצת המודעות ( לא הרחבה במונחים כספיים) :
  • הרחבת מילות מפתח
    אנחנו מתמקדים במילות מפתח בהתאמה מדויקת לאחר מחקר מעמיק. המטרה בסוגי ההתאמה המדויקים  – להשיג קליקים בעלות נמוכה יותר.
  • הרחבת מילות מפתח שליליות
    מתמקדים במילות מפתח שליליות כדי למנוע קליקים לא רלוונטיים.
  • חיפוש וניתוח רשתות החיפוש
    במסגרת תהליך ניהול הקמפיין – אנחנו מנתחים את התוצאות שהושגו באמצעות רשתות החיפוש והמדיה כדי לקבוע את התמהיל האופטימאלי עבור התשואה הגבוהה ביותר על השקעה.
  • ניצול של הכלים המתקדמים באדוורדס
    חברתנו מעודכנת בכלים החזקים ביותר שממשק AdWords ומפתחי תוכנות צד שלישיים מציעים לנו, ומשתמשת בכלים אלה כדי להגביר את היעילות של הקמפיינים של הלקוחות שלנו.

 

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!