בניית אתרים במערכת קוד פתוח –  Word Press

Word Press הוא כלי רב עוצמה, שפועל ב – 60 מיליון אתרים ברחבי העולם. לכלי זה יש אלפי תוספות וערכות נושא זמינות, מה שהופך אותו למותאם אישית בקלות. כלי זה מנוצל על ידי : סוני פלייסטיישן, הבלוג של הניו יורק טיימס , פליקר, הרולינג סטונס ומותגי אייקון שונים.

wp_web_blog

איך הוא יועיל לך ?

לאתרי Word Press – אופטימיזציה טובה יותר למנועי חיפוש  – קוד הפיתוח של Word Press הוא נקי ופשוט מה שאומר שזה שלמנועי חיפוש קל לחפש, למצוא ולמיין אותם.   זה מוביל לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש, נראות גבוהה יותר של המותג והגדלת כניסות המשתמשים לאתר.

המטרה בפיתוח אתר איכותי –  למתג את המוצרים והשירותים, שלכם באמצעות חוויות משתמש יחודית באינטרנט. ולבדל  את העסק שלך מהמתחרים.

בבניית האתר אנחנו שמים משלבים רתות חברתיות – וידאו, וכלים שונים של גוגל.

מערכת ניהול האתר

העדכונים מהירים וקלים  – למערכת הניהול תכונות ממשק אינטואיטיביות ולכן הוספת דפים חדשים, תמונות ועוד מבוצעים בקלות יחסית.

איך אנו מספקים את המוצר

אנחנו  בונים את האתר  – בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות בכדי ליצור אתר שמשפר את המיתוג, הפונקציונאליות והיעילות, ובכך אנו משיגים את היעדים העסקיים של לקוחותינו באינטרנט.

עיצוב אתרים לנייד

הפופולאריות הגואה של מכשירים ניידים חכמים כגון אייפון, אנדרואיד ומוצרים דומים הכוללים יכולות גלישה מלאה באינטרנט אפשרה לחברות להרחיב את השיווק הסלולארי שלהם באמצעות עיצוב האתרים לנייד.

אתרים ניידים, המכונים גם אתרים ( ריספונסיביים) , הם גרסאות מיני לאתר המותאמות במיוחד למסכים קטנים יותר של התקנים ניידים.

מחקרים שנעשו לאחרונה מראים כי 80% מבעלי המכשירים הניידים החכמים משתמשים כיום בטלפונים הסלולאריים שלהם כדי לגלוש באינטרנט.

מכיוון שמיתוג הוא גורם חשוב כל כך בשיווק, עליך ליצור נוכחות של המותג של החברה שלך ימצא בטלפונים הסלולארים.

הבנת נקודות החוזק והמגבלות שלהם, ושימוש בטכנולוגיות שיתאימו לתנאים אלה הן המפתח ליצירת תוכן ידידותי להצלחה באינטרנט הסלולארי.

עיצוב אתרים סלולארי הופך להיות חשוב יותר ויותר, והפוטנציאל לחשיפה מוגברת ונוכחות באינטרנט הוא מובן מאליו.

אתרים ריספונסיביים – יכולים גם להיות מתוכננים כשלוחה של אתר האינטרנט של החברה שלך על מנת למקסם את החשיפה לשווקים חדשים ויכולים לכלול את היכולת לתקשר עם קהל היעד שלך, לשתף קבצים ופרסום מהיר של עדכוני חדשות חשובים.

למפתחי האתר היה אידיאלי לעצב חוויית אינטרנט ניידת מבלי לשנות את שורת הקוד . אך המציאות היא שאתר המיועד לאינטרנט בנייד יציע חוויית משתמש טובה הרבה יותר למשתמשים ניידים, גם כאשר הם מצוידים במכשירים ישנים יותר. עלויות רשת, זיכרון, מגבלות מעבד, מקלדות והבדל בהתקן הם חלק מהאתגרים של עיצוב אתר סלולארי. עם זאת, היתרונות שלהם הוכחו, בעיקר בגודל, הניידות, מיידיות והנוחות יחד עם יכולות ההרחבה שלהם הם סיבות עיקריות לגידול שלהם.

החוויה הניידת מצריכה שיקולי עיצוב שונים. משתמשים ניידים משתמשים לעיתים בהקשר שונה ממשתמשים במחשב, ולכן עלינו לספק להם חוויה המותאמת אישית לצרכים שלהם.

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!