הקמת אתרים וקריאייטיב

אנשים אומרים שאין דבר חשוב בהיכרות כמו רושם ראשוני.

באינטרנט, הרושם הראשוני הוא אתר האינטרנט שלך, ותוך שתיים- שלוש שניות אתה חייב לעשות רושם חיובי.

איך אתר האינטרנט שלך נראה ?

  • מה הדבר הראשון שאתה רוצה שאנשים ישימו לב אליו כאשר הם מבקרים באתר שלך ?
  • מהם הדברים אשר מבקר באתרך צריך להתרשם מהם ?
  • איך אמורה להיות התחושה הראשונית של מבקר ?
  • איזה סוג של תמונה אתה דורש להציג ?
  • האם האתר שלך משיג מטרות אלו ?

לאחר השאלות נתחיל  באפיון    מיתוג    ובניית האתר

אתרים שבנינו לדוגמא

אופטימיזציה ומבחן Testing A/B –
לדפי הנחיתה

חשוב על בדיקת A / B כמו ביקור באופטומטריסט כאשר אתה צריך משקפיים והוא בודק הראייה שלך ומחליף את עדשות ושואל אותך:
"יותר טוב ככה או ככה? מספר 1 או מספר 2? "
במונחי שיווק, בדיקת A / B  – היא היצירה של שניים או יותר גרסאות של דף נחיתה בכדי לבחון איזה גרסה של דף הנחיתה היא יעילה יותר ומייצרת תגובה גבוהה יותר בקרב שיעור המבקרים בדף.

קראו עוד

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!