Project Description

הגדלת המודעות למותג –  Optimal E בחברה הובילה בישראל לחימום בריכות שחייה

אופטימל E החברה הגדולה בישראל המתמחה בתכנון והתקנת מערכות לחימום בריכות שחיה ומים חמים לגופים מוסדיים גדולים תוך יצירת יעילות וחיסכון מרבי ללקוח.
אופטימל E היינה המפיץ הראשי של חברת מגן אקו אנרג'י בישראל

האתגרים והמטרות

1

מיתוג – החברה כמובילה בישראל בחימום בריכות שחייה

2

תכנון האסטרטגיה באינטרנט – אתרים, שיווק, תוכן, עיצוב

3

אפיון והקמת אתר אינטרנט לייעוץ והזמנות

4

שיווק ופרסום באינטרנט

האתגרים והמטרות

  • 1. מיתוג – החברה כמובילה בישראל בחימום בריכות שחייה

  • 2. תכנון האסטרטגיה באינטרנט – אתרים, שיווק, תוכן, עיצוב

  • 3. אפיון והקמת אתר אינטרנט לייעוץ והזמנות

  • 4. שיווק ופרסום באינטרנט

אופן הפעולה והמשימות שבוצעו

א. תכנון

  • הגדרת ותכנון האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית שיווקית באינטרנט
  • אפיון וייעוץ לפיתוח אתר האינטרנט של החברה
  • מחקר וניתוח  – מתחרים, לקוחות , מוצרים , תנועה לאתרים
  • הטמעת כלי בקרה  – לאבחון התנועה של הגולש באתרים
  • ניתוח ואנליזה התנועה לאתר  – ומסקנות לשיפור ואופטימיזציה

ב. אפיון לפיתוח והקמת אתרי האינטרנט

 

  • אפיון וייעוץ להקמת האתר
  • מיתוג  האתרים – עיצוב,  מסרים שיווקיים
  • אופטימיזציה חווית לקוח, וממשק משתמש –  (UI/UX)

אופן הפעולה והמשימות שבוצעו

א. תכנון

  • הגדרת ותכנון האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית שיווקית באינטרנט
  • אפיון וייעוץ לפיתוח אתר האינטרנט של החברה
  • מחקר וניתוח  – מתחרים, לקוחות , מוצרים , תנועה לאתרים
  • הטמעת כלי בקרה  – לאבחון התנועה של הגולש באתרים
  • ניתוח ואנליזה התנועה לאתר  – ומסקנות לשיפור ואופטימיזציה

ב. אפיון לפיתוח והקמת אתרי האינטרנט

 

  • אפיון וייעוץ להקמת האתר
  • מיתוג  האתרים – עיצוב,  מסרים שיווקיים
  • אופטימיזציה חווית לקוח, וממשק משתמש –  (UI/UX)

ג. שיווק דיגיטלי

 

  • פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט – B2B  B2C
  • בניית תהליך משפך ההזמנות באתר
  • תכנון וביצוע השיווק הדיגיטלי   – קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק רשתות חברתיות דיוור ישיר,  outbrain
  • רימרקטינג  – בפייסבוק וגוגל
  • פרסום ב- Youtube – המהלך כלל פיתוח ופרסום הסרטונים ברחבי הרשת
  • יצירת מכירה מבוססת דאטה וניהול נאמנות לקוחות

ד.הפקת תובנות עסקיות בקרה ודיווח

 

  • שימוש בכלים מתקדמים ובראשם Google Analytics HOTJAR למדידת התנועה לאתר
  • פיתוח מתודולוגיית דיווח  – לביצועי האתרים והשיווק באינטרנט

ג. שיווק דיגיטלי

 

  • פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט – B2B  B2C
  • בניית תהליך משפך ההזמנות באתר
  • תכנון וביצוע השיווק הדיגיטלי   – קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק רשתות חברתיות דיוור ישיר,  outbrain
  • רימרקטינג  – בפייסבוק וגוגל
  • פרסום ב- Youtube – המהלך כלל פיתוח ופרסום הסרטונים ברחבי הרשת
  • יצירת מכירה מבוססת דאטה וניהול נאמנות לקוחות

ד.הפקת תובנות עסקיות בקרה ודיווח

 

  • שימוש בכלים מתקדמים ובראשם Google Analytics HOTJAR למדידת התנועה לאתר
  • פיתוח מתודולוגיית דיווח  – לביצועי האתרים והשיווק באינטרנט

ה. תוצאות פעילות השיווק באינטרנט  

ה. תוצאות פעילות השיווק באינטרנט  

1

הגדלת המודעות למותג –  Optimal E בחברה הובילה בישראל לחימום בריכות שחייה

 

2

גידול במספר ההזמנות בהשוואה לתקופות המקבילות.

 

3

שיפור ביחס המרה באתר האינטרנט

4

תכנית שיווק באינטרנט

 

לסיפורי הצלחה נוספים

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!