ייעוץ לאתרים וחנויות וירטואליות

האם אתם מכירים את הפלטפורמות העדכניות ביותר עבור החנות שלכם? מגמות השיווק החדשות ביותר? האם אתה מבינים איך להגדיל המכירות? וכיצד לקוחות מבצעים רכישות בימים אלה?

אנחנו עושים

אנו בדיגיטל פוינט מספקים שירותי ייעוץ בדיגיטל, לאתרי תדמית ומכירות. שרותי הייעוץ שלנו נועדו לעזור להגדיל המרות, מכירות והרווחיות דרך האתר או דרך החנות הוירטואלית שלכם. בתהליך הייעוץ נסייע לכם לפתח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי המותאמות במיוחד עבורכם, תוך שאנו מתמקדים לסייע לכם לקבל החלטות השקעה חכמות ומניבות יותר.

בין אם מדובר על טכנולוגיה חדשה בפרסום באינטרנט, שיווק, עיצוב או נהלים תפעוליים, המטרה שלנו בשורה התחתונה לעזור לכם לשפר את תוצאות הפעילות האינטרנטית שלכם.

למה אתם צריכים יועץ לשיווק באינטרנט ו- eCommerce?

אתה לא… אם אתם שמחים להישאר במקום שבו אתם נמצאים

יועצינו המנוסים ביותר עובדים עם קמעונאים מקוונים במכירה של מוצרים רבים ומגוונים. אנחנו יודעים איך השווקים השונים פועלים, היכן עסקים יוצרים הפסדים והיכן אחרים עושים את הרווח שלהם.
יצירת מפת דרכים טקטית שמלווה אותך בבטחה דרך שדה המוקשים של השווק הדיגיטלי, אנחנו פשוט עוזרים לכם לקבל את ההחלטות הנכונות עבור העסק שלך.

שירותי הייעוץ

אנחנו לא רק מספקים את הרעיונות. תחת קורת גג אחת, צוות המעצבים, המשווקים ומתכנתים יכולים לספק את המוצרים והנהלים שאתה צריך.
לכן אתה יכול להיות בטוח כי השירות שאנו מציעים לך ניתן ליישום בצורה מהירה.

ניתוח עסקי

1 – ניתוח עסקי

אנחנו מייעצים באפיון התהליכים בכדי לחזק את היתרונות היחסיים לאתר חולשות ולספק פתרונות.

ניתוח SEO

2 – ניתוח SEO

אם אינך רשום במנועי חיפוש , או שאינך מופיע בתוצאות חיפוש, תהיה לך תקופה לא טובה.
באמצעות כלים שונים לרשותנו, האנליסטים סרוקים את הנתונים כדי לראות איפה שיפורים צריך להיעשות גם לצורך אפיון מצב נתון וגם לפיתוחים עתידיים עתידי.

ניתוח אתר

3 – ניתוח אתר

אם אתה כבר מפעיל יישום מקוון, אנו נפרוט את תהליכי האתר שלך על מנת להבין היכן נמצאים צווארי בקבוק בתהליכי המכירה שלך.
ע"י ניתוח המשתמשים ומעקב אחר המשפך השיווקי של הגולש אנחנו מבצעים אופטימיזציה לקמפיינים ולאתר וכתוצאה גידול במכירות החנות הוירטואלית

ניתוח השיווק

4 – ניתוח השיווק

הבעיה עם ניתוח נתונים היא כי ניתן המשמעות שלהם ניתנת לאיזה פירוש שתרצה.
על ידי ניתוח מעמיק של העובדות והנתונים, אנו קובעים את החזר ההשקעה האמיתי של מאמצי השיווק שלך ומייעצים לך לגבי השיטות המומלצות עבור העסק שלך.

עיצוב אתר

5 – עיצוב אתר

מתן ייעוץ לפעולה על הדרך הטובה ביותר לבנות את אתר האינטרנט שלך, המיקוד שלנו הוא על למקסם את המכירות המקוונות, הגדלת גודל הרכישה, ערך ההזמנה הממוצע ושימור לקוחות.
הנחיות פשוטות במארג עיצובי אשר מחולל פלאים בשטח.

אופטמיזצייה לפלטפורמת eCommerce שלך

אז אתה עושה מכירות דרך אתר האינטרנט שלך, אבל איך אתה יודע אם אתה משיג את מירב הרווח שאתה יכול? ייעוץ אופטימיזצית שיעור ההמרות שלנו יגדיל את כמות התנועה, המכירות והלידים אשר האתר שלך מייצר.

בקרה לשיעור ההמרות

עם מגוון רחב של כלים הזמינים לנו, אנו סורקים את האתר שלך, מנטרים פעולות משתמש ומנתחים צווארי בקבוק על מנת לגלות מהיכן "דולף כסף" מאתר שלך.

A / B בדיקה

ע"י פיצול התנועה למספר וריאציות או יותר של דף האינטרנט שלך, אנו מעריכים איזו מהתיאוריות שלנו מספקת שיעור המרות גבוה יותר ולאחר מכן אנו מיישמים אותן באתר הראשי שלך.

בניית תכנית לשיווק דיגיטלית-
איך עושים זאת נכון ?

שיווק באינטרנט כולל ערוצים רבים, אך לא כולם מתאימים לעסק שלנו, ולא כולם יכולים להיכלל במסגרת התקציבית שהקדשנו לכך.
לכן, עלינו להיות מאוד ממוקדים בצרכים של העסק שלנו, וביעדים שלנו – מה אנו רוצים להשיג בשיווק דיגיטלי באופן כללי, ומה בכל ערוץ שיווק ספציפי.

קראו עוד

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!