שיווק דיגיטלי לאתר מסחר אלקטרוני

מה הלקוחות שלך רוצים? ואיך הם מוצאים את זה? כסוכנות שיווק דיגיטלי אנו נחשוף את התשובות לשאלות אלה, ונוודא שזה אתם!

החלק החשוב ביותר של כל אסטרטגית שיווק מסחר אלקטרוני לחנות באינטרנט היא הבנת השוק המתחרים והתקשורת בו.
בעזרת מחקר של המתחרים ואנליזה של האתר שלכם אנו מאבחנים את ה- DNA של הנתונים של האתר והשוק.

תהליך שיווק המסחר האלקטרוני שלנו

מחקר

מחקר

המחקר שלנו נעשה בדרכים שונות. אנו בודקים מי בסיס הלקוחות שלך ויוצרים אפיון של הלקוחות שיעזור לנו להבין איך לשווק אליהם.
אנחנו בודקים את המתחרים שלך ומבינים איך הם מצליחים לייצר רווחים. אנחנו בודקים את העסק שלך ורואים איפה אתה מפסיד כסף. אנחנו מסתכלים מי משפיע על השוק והחלטות הקנייה ומפתחים את תוכני השיווק הדיגיטלי.

הגדרת מטרה

הגדרת מטרה

על ידי הגדרת שתי מטרות ספציפיות המבוססות על רכישה והמרה, אנו נותנים לעצמנו פוקוס כולל על הפרויקט.
בהתבסס על ההצלחה העסקית הנוכחית ועל תחזיות הצמיחה הפוטנציאליות, אנו משתמשים במדדי KPI שבאמצעותם אנו יכולים למדוד את היעילות של הפעילויות שלנו.

אסטרָטֶגִיָה

אסטרָטֶגִיָה

ברגע שיש לנו הבנה מלאה לגבי המטרות והשוק, אנו מוכנים להגדיר תוכנית פעולה כיצד נוכל להמשיך במהלך החודשים הקרובים.
הדגשת אזורי מיקוד מרכזיים, פירוט המשימות שעלינו לבצע, מי יעשה אותם ומתי הם יבוצעו.

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!

בניית תכנית לשיווק דיגיטלית-
איך עושים זאת נכון ?

שיווק באינטרנט כולל ערוצים רבים, אך לא כולם מתאימים לעסק שלנו, ולא כולם יכולים להיכלל במסגרת התקציבית שהקדשנו לכך.
לכן, עלינו להיות מאוד ממוקדים בצרכים של העסק שלנו, וביעדים שלנו – מה אנו רוצים להשיג בשיווק דיגיטלי באופן כללי, ומה בכל ערוץ שיווק ספציפי.

קראו עוד

שיווק דיגיטלי

אין שני עסקים דומים. ולכן אין שתי אסטרטגיות דומות לשיווק מסחר אלקטרוני. אנו נוקטים בגישה שונה עם כל לקוח, ומוודאים כי נעשה שימוש בתקציב שלך על שירותים שיובילו לתוצאות ישירות.

1 – פרסום PPC

הפרסום בשיטת תשלום לפי קליק הוא לא פשוט כמו כתיבת 75 תווים על העסק שלך.
הטקסט צריך להיות נמרץ, להכיל מילות מפתח שימשכו את הלקוחות שלך. המודעה עצמה צריכה להוביל לדף נחיתה מוגדר שתוכנן במיוחד עבור מילות המפתח. ואתה צריך כל הזמן לייעל את מסעות הפרסום שלך כדי לשמור על יתרון התחרות. אנחנו עושים את כל זה בשבילך.

2 – SEO

כל אתר אינטרנט צריך להיות מותאם עבור מנועי החיפוש.
אנו עושים זאת על ידי סימון דפים כראוי, המדיה מועברת במהירות באמצעות רשת התוכן, ואסטרטגיית התוכן שלך נועדה להביא אותך לראש רשימת תוצאות החיפוש החשובות.

3 – אופטימיזציה של שיעור המרות

כבר יש לך תנועה באתר האינטרנט שלך?
אבל האם אתה מקבל את המרב מזה? באמצעות ניטור סשן וניתוח heatmap, אנו קובעים בדיוק היכן אתה מאבד מכירות וכיצד תהליך המכירות המקוונות שלך יכול להשתפר. לאחר מכן אנו מבצעים מבחן A / B על מנת לבדוק את כל התיאוריות שלנו וכדי לוודא שאתה מקבל את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה שלך.

4 – אופטימיזציה למכשירים ניידים

65% מהרכישות מתחילות בסמארטפונים, הלקוחות שלך חוקרים אותך כשהם ישובים משועממים ברכבת, בלי שום דבר אחר לעשות.
בנוסף, הם גם מבצעים רכישות בזמן שהם יושבים עם הסמארטפון. אנו מוודאים שהאתר שלך לא רק מותאם לנייד, אלא גם מותאם במיוחד להמרות האלה מהנייד.

5 – שיווק בדוא"ל

עם החזר ההשקעה הטוב ביותר של כל טכניקת שיווק דיגיטלי למסחר אלקטרוני, אנו מייעלים את תהליכי המכירות שלך ומבצעים אוטומציות מותאמות עבורך.
יצירת הודעות דוא"ל מתוזמנות על סמך התנהגות הלקוח (רכישות קודמות, קישורים שנלחצו, היעדרות), אנחנו לא רק מצמצמים באופן דרסטי את זמן הניהול שלך, אלא גם מגדילים את התפוקה שלך.

6 – Analytics

שיווק מסחר אלקטרוני לא יכול להיות שלם ללא אנליטיקס.
אנחנו מנתחים את התנועה לאתר ועל ידי התאמה אישית של דוחות מ- Google Analytics ושימוש בתוכנת המעקב שלנו, אנו מודדים כל צעד שאנו עושים ורואים לאן הוא מקדם אותנו.

7 – ניהול מדיה חברתית

מוניטין טוב הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיכולים להיות לחברה שלך.
על ידי יצירת אסטרטגיה שנפרסת בכל הפלטפורמות החברתיות שלך, אנו מבטיחים כי המוניטין שלך יישמר בכל מקום בו הלקוחות שלך יכולים למצוא אותך.

8 – יחסי ציבור

מי הם הקולות המשפיעים בשוק שלך?
מי עושה את הסרטונים הנצפים ביותר ב- YouTube שמדברים על התעשייה שלך? איזה בלוג מקבל את תשומת הלב הגבוהה ביותר עבור המוצרים שלך? אנחנו נגלה אותם. נפנה אליהם. ונגרום להם לדבר עליך.

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!